מנהל/ת משרד לחברת נדל"ן מצליחה

תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים – מנכ"ל וחברי הנהלה
  • החתמות, סריקות וצילומים – לפי דרישה לחברי ההנהלה
  • טיפול בכל הקשור לחדרי הישיבות – סידור וניקיון במהלך היום, קנקני מים, כוסות נקיות
  • אירוח – שתייה וכיבוד לפגישות גדולות כקטנות, כולל פגישות של חברי ההנהלה בחדרם
  • הבאת אוכל למנכ"ל וחברי ההנהלה
  • טיפול בספקים ותחזוקת המשרד – התנהלות מול חברת הניהול, חברת הניקיון, מכונות צילום/מדפסות, הזמנת קפסולות קפה, כיבוד ושתייה/אוכל למשרד, הזמנת ציוד משרדי
  • מתן תמיכה ושירותים בנושאי מיחשוב, טלפוניה ניידת או נייחת
  • הקמת עמדת מחשב לעובד חדש + הכנת המשרד להגעתו
  • איוש עמדת הקבלה + מענה טלפוני בכל שעות העבודה
  • טיפול במיילים של הפונים לאתר החברה – מיון והעברה לגורם המטפל
  • שליחת מתנות לעובדים וספקים בעת הצורך ובקבלת אישור
  • ניהול כל נושא השליחויות החוצה ופנימה.
משרה מלאה ברמת גן. שעות עבודה: 08:30 - 17:30, ימים א'-ה'.
שכר: 10,000 ש"ח ברוטו.



דרישות:
  • נסיון קודם של 2-4 שנים בתפקיד דומה (לא חובה מתחום הנדל"ן).
  • יכולת עמידה בעומס מטלות בו זמנית
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים
  • כריזמטיות
  • יכולת עבודה עצמאית
  • ייצוגיות וכושר ביטוי גבוה
  • נמרצ/ת, חרוצ/ה, יוזמ/ת, "ראש גדול"
  • זמינות מיידית - יתרון.