מנהל/ת פרסום למוסד אקדמי בשפלה - החלפה לחל"ד (חצי שנה)

תיאור התפקיד:
אחריות על כל תחום הפרסום הדיגיטלי של המכללה: מסעות פרסום, ניוזלטרים, רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב, לינקדאין, פינטרס, סנפצ'ט ועוד), פרסום גרילה, וידאו וסרטונים, עמודי נחיתה, פרסום אירועים ופרסום תדמיתי, ניהול אתר האינטרנט, קידומים שונים, כתיבת תוכן, PPC, SEO ועוד.
עבודה בשיתוף פעולה עם המחלקות השונות במכללה.
העבודה בכפיפות למנהל השיווק של המכללה.

משרה מלאה; ימים א-ד (8-17) + יום ו' (עד 13:00). בימי חמישי לא עובדים!
אפשרות לגמישות קלה בשעות העבודה (יכול להתאים לאמהות)

שכר: 11,000 ש"ח ברוטו.

דרישות התפקיד: 
תואר אקדמי  - חובה.
עדיפות לתואר במנהל עסקים/שיווק/תקשורת/פסיכולוגיה/כלכלה.
נסיון קודם של לפחות שנתיים בניהול פרסום דיגיטלי או כתקציבאי/ת בכיר/ה / סופרווייזר במשרד פרסום דיגיטלי מתמחה - חובה.
נסיון בניהול פרסום בתחום הלימודים - יתרון.
יכולת עבודה עצמאית. יחסי אנוש מעולים.

משרה חדשה!