מנהל/ת מותגים לחברה מובילה בתחום המזון
 
אחריות ומטלות לביצוע:
הכרה עמוקה של השוק וזירת התחרות ומעקב קבוע אחר התנהגות המותג
ניהול ממשקים
הבנה טובה של ביצוע המותג ברמת המכר וגיבוש פתרונות שיווקיים שישפיעו על המכירות
הכירות טובה של שרשרת הערך של המותג
ניהול תפעולי וביצוע הפעילות השיווקית של מוצר/ המותג/ים בהתאם לתוכנית השנתית
ניהול תקציב המותג
התעדכנות שוטפת בחידושים בעולם השיווק, הטמעתם בתוכניות עבודה
בניית תוכנית עבודה שנתית למותג והוצאתה לפועל
סיורי שטח להכרת הלקוחות והשוק לבדיקת זמינות המוצרים ולבקרה על יישום מהלכים שיווקיים
מעקב ולמידת ביצועי המכירות של המוצרים הרלונטיים
גיבוש פתרונות שיווקיים לאתגרים הנוצרים בזירת התחרות
ניהול הפעילות הפרסומית השוטפת ובכלל זה: מהלכי ATL, BTL, הפקת מוצרים, מעקב על ביצוע כנדרש ובקרה על הפעילות תוך עבודה שוטפת מול משרד הפרסום
ניהול ומעקב אחר מערך פעילות קד"מ (אירועים, טעימות בנקודות מכירה ועוד), תוך ליווי שוטף של משרדי הקד"מ
הפקת דוחות וניתוחם
פיתוח והשקת מוצרים חדשים
טיפול 360 בכל מוצרי המותג (תוויות, קרטונים, וכו)
מתן מענה לצרכי אנשי המכירות ​​​​​​
העבודה במשרה מלאה באזור השרון.


דרישות התפקיד:
תואר ראשון.
שליטה טובה באנגלית
נסיון של עד 3 שנים במשרד פרסום או נסיון של עד שנתיים בניהול מותג
הבנה עמוקה של אסטרטגיות שיווקיות
יכולת תכנון לטווח קצר ובינוני
עצמאות
שירותיות
אחריות
נכונות לעבוד שעות רבות בתנאים עמומים ומשתנים
יצירתיות

תנאים: שכר ורכב.