|
|
|
|
תשובה
מאת:
דפנה טלר
May 21, 2014
||
19:48
לא בטוח שכדאי לך לוותר. המשרד של אריאלה רייבנבך נחשב למשרד טוב, ובכל מקרה, גם איש שיווק מתעסק עם יחסי ציבור ועובד מול משרד יחסי ציבור, כך שהידע מהסטאז' לא יכול להזיק.
שעות העבודה במשרד יח"צ לרוב פחותות משמעותית מזה במשרד פרסום. תקציבאי יח"צ אחראי על כתיבה והוצאה של הודעות לעיתונות, הכנסת אייטמים לכל אמצעי המדיה האפשריים (תכניות בוקר, חדשות, תכניות רדיו, עיתונות ועוד), הפקת מסיבות עיתונאים, GIVE-AWAY, העלאת רעיונות לקידום המוצר/מותג של הלקוח ועוד.
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:11
|
|
שלום דפנה, מה שלומך?
אני כרגע שנה ג בתואר תקשורת המכללה למנהל.
כרגע עליי להתחיל סטאג ואינני יודעת היכן לחפש ובמה בדיוק. לאחר שהייתי אצלך בהרצאה הבנתי שאני לא רוצה לעבוד בפרסום אלא בשיווק בלבד, וכי עדיף להתחיל משם ישירות. חשבתי להתחיל ממנהלת מותג. האם ישנם מקומות שתוכלי להמליץ עליהם, שאוכל להתחיל בהם את הסטאג שלי, ומשם להישאר בחברה לטווח ארוך ולבניית הקריירה שלי? יש לציין שאני סטודנטית מצטיינת.
האם עליי לחפש אצל חברות פרסום ושיווק, או בעצם במדור שיווק של חברות (כגון תנובה)?
בשנה הבאה עליי להשלים 2 קורסים וסמינר, בשל היותי בחו"ל בסמסטר א'. האם לדעתך הדבר יעכב אותי להתקבל לעבודה מכיוון שבסוף השנה לא אסיים סופית את התואר
(מרץ 2013)
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:45 |
|
כל תפקיד שיווקי יכול להתאים: עוזרת מנהל שיווק, עוזרת מנהל מכירות, רכזת שיווק, מתאמת שיווק וכד'. כל מה שיתן לך מושג על העבודה במחלקת שיווק בחברה גדולה.
ממליצה לך לציין בהדגשה את היותך סטודנטית מצטיינת. הדבר יכול לסייע לך רבות במציאת עבודה כשאין לך עדיין נסיון.
עלייך לחפש בכל מקום שעולה על דעתך: מודעות דרושים, החברות עצמן, חברות השמה, הכוון תעסוקתי של המכללה ועוד.
ממליצה לך לכתוב שיש לך תואר, ובראיון לומר שחסרות לך עוד 2-3 חובות שאת משלימה בימים אלה, וכי השלמת החובות האלה אינה פוגמת בשעות העבודה כלל וכלל.
בהצלחה
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:47 |
|
המון תודה על תגובתך.
קיבלתי הזדמנות לעשות סטאג במשרד יחסי ציבור דניאלה רייבנבך כעוזרת תקציבאית, על אף שברצוני לעסוק יותר בשיווק. קראתי שכתבת שלא טוב ללכת לתפקיד תקציבאי כאשר המטרה היא שיווק בצד של הלקוח. האם לדעתך עדיף לוותר על הסטאג ולחפש יותר כיוון שיווקי? או שתפקיד זה יוכל לפתוח לי דלתות לתפקידים כאלה ודומים?
ובכלל, מהי העבודה השוטפת של איש יחסי ציבור? האם היא דומה בשעות ובתנאים למשרד פרסום? אני מאוד מבולבלת.
אודה לתשובתך,
אילת
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:48 |
|
לא בטוח שכדאי לך לוותר. המשרד של אריאלה רייבנבך נחשב למשרד טוב, ובכל מקרה, גם איש שיווק מתעסק עם יחסי ציבור ועובד מול משרד יחסי ציבור, כך שהידע מהסטאז' לא יכול להזיק.
שעות העבודה במשרד יח"צ לרוב פחותות משמעותית מזה במשרד פרסום. תקציבאי יח"צ אחראי על כתיבה והוצאה של הודעות לעיתונות, הכנסת אייטמים לכל אמצעי המדיה האפשריים (תכניות בוקר, חדשות, תכניות רדיו, עיתונות ועוד), הפקת מסיבות עיתונאים, GIVE-AWAY, העלאת רעיונות לקידום המוצר/מותג של הלקוח ועוד.
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|