|
|
|
|
ראיון לפלנר ג'וניור
מאת:
דפנה טלר
Apr 01, 2015
||
07:31
לעשות שיעורי בית לפני כן: לצפות בפרסומות (בעיקר בטלוויזיה), לחשוב על האסטרטגיה שעומדת מאחורי כל פרסומת/מוצר/חברה. לחשוב מה היה הבריף שעמד מאחורי הפרסומת. ללמוד על המשרד - מי הם הלקוחות ואילו פרסומות עשה, ולחפש גם פרסומות של מוצרים מחרים למוצרים שהמשרד מפרסם.
בראיון ישאלו אותך על אסטרטגיות, יתנו לך לבחור פרסומת שראית וינהלו איתך דיון על האסטרטגיה שמאחוריה. ממליצה לחפש גם באינטרנט כתבות בנושא אסטרטגיה כדי ללמוד מהן (אבל לא לחזור על מה שקראת בראיון! סביר להניח שמנהל הפלנינג כבר קרא את כל הכתבות שתקראי, והוא יעלה על זה! מומלץ להזכיר וגם להגיד שקראת באינטרנט, זה יוסיף לך נקודות כי יראה שאת מחפשת מידע ופלנרים אמורים תמיד לחפש מידע)
מעבר לכך - אני תמיד ממליצה להדגיש את המוטיבציה הגבוהה לתפקיד, את החלום לעבוד במשרד פרסום ואת הרצון להתפתח בענף.
בהצלחה!
|
|
|
•
|
|
|
Mar 30, 2015 | 23:06
|
|
שלום דפנה, אשמח לעזרתך,
הגשתי מועמדות לתפקיד פלנר ג'וניור ואשמח לדעת איך אפשר להתכונן ראיון לתפקיד מהסוג הזה (הראיון הוא מול מנהל האסטרטגיה במשרד). האם יש שאלות מיוחדות לתפקיד הזה מעבר לשאלות דוגמת "ספרי לי על עצמך"?
על אילו דברים היית ממליצה לשים דגש?
|
|
|
|
|
•
|
ראיון לפלנר ג'וניור
דפנה טלר
> את/ה נמצא כאן
|
|
|
Apr 01, 2015 | 07:31 |
|
לעשות שיעורי בית לפני כן: לצפות בפרסומות (בעיקר בטלוויזיה), לחשוב על האסטרטגיה שעומדת מאחורי כל פרסומת/מוצר/חברה. לחשוב מה היה הבריף שעמד מאחורי הפרסומת. ללמוד על המשרד - מי הם הלקוחות ואילו פרסומות עשה, ולחפש גם פרסומות של מוצרים מחרים למוצרים שהמשרד מפרסם.
בראיון ישאלו אותך על אסטרטגיות, יתנו לך לבחור פרסומת שראית וינהלו איתך דיון על האסטרטגיה שמאחוריה. ממליצה לחפש גם באינטרנט כתבות בנושא אסטרטגיה כדי ללמוד מהן (אבל לא לחזור על מה שקראת בראיון! סביר להניח שמנהל הפלנינג כבר קרא את כל הכתבות שתקראי, והוא יעלה על זה! מומלץ להזכיר וגם להגיד שקראת באינטרנט, זה יוסיף לך נקודות כי יראה שאת מחפשת מידע ופלנרים אמורים תמיד לחפש מידע)
מעבר לכך - אני תמיד ממליצה להדגיש את המוטיבציה הגבוהה לתפקיד, את החלום לעבוד במשרד פרסום ואת הרצון להתפתח בענף.
בהצלחה!
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|