|
|
|
|
שיווק ופרסום דיגיטלי
מאת:
דפנה טלר
Aug 13, 2015
||
13:10
התשובה שלי נשארת בעינה. את צריכה לבחור מה מתאים לך יותר. יכול להיות שתקבלי את ההחלטה לפי הזדמנות כזו או אחרת שתזדמן לך. לגבי קורסים - יש קורסים מאוד מתקדמים ומקצועיים, שהם "הדבר הבא בתחום". לא בהכרח מה שיש בשטח הוא תמיד הכי עדכני. תלוי איפה רוכשים את ההשכלה.
בהצלחה.
|
|
|
•
|
התקדמות בתחום השיווק בדיגיטל
הדס
|
|
|
Aug 04, 2015 | 15:19
|
|
היי, יש לי נסיון של כ-3 שנים בעבודה בשתי רשתות קמעונאיות מובילות בארץ- בראשונה הייתי אחראית על הרשתות החברתיות וגם תחזקתי את האתר ואת התוכן ליחצ. בגדול אני באה מעולם התוכן, ולכן החיבור לכל אלו היה טבעי. לאחר שנתיים וחצי התפטרתי כי עברתי עיר, ואז צברתי נסיון גם בתחום ה- ATL BTL ברשת אחרת בתפקיד זמני. אני רוצה להתקדם ולשים דגש על תחום הדיגיטל, אולם אני רואה שהתפקיד הבא הוא "מנהל תחום דיגיטל" שכולל הרבה פעמים דרישות שאין לי בהם נסיון (ניהול אתר סחר, נסיון בגוגל ועוד..) האם נכון לי לחזור אחורה אולי לתפקיד של סופרוויזרית/תקציבאית במשרד פרסום דיגיטלי כדי להרחיב את הידע? פשוט התחלתי ישר מהצד של הלקוח ואני תוהה האם היעדר הניסיון ממשרד פרסום הוא בעייתי?
תודה רבה!
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Aug 06, 2015 | 14:49 |
|
שלום הדס,
לא כל כך הבנתי מתיאור הדברים שלך מה המטרה הסופית. האם את רוצה לעבוד במשרד פרסום או שאת רוצה לעבוד בצד הלקוח? המטרה חשובה! אם את רוצה לעבור למשרד פרסום כמטרה - את צריכה "לרדת" לתפקיד של תקציבאית, בשכר נמוך מזה שהרווחת קודם, ולדעת שזו ההשקעה שלך כרגע על מנת ללמוד היטב את התחום, להתמקצע בו ולהתקדם בהמשך.
אם המטרה שלך היא להישאר בצד הלקוח, אבל ללמוד יותר, את יכולה לחפש עבודה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, ובמקביל - לרכוש השכלה באחת מהמכללות שמעבירות קורסים בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, בהם חסר לך הידע לדבריך.
את גם יכולה לחפש עבודה בחברה שעוסקת בשיווק דיגיטלי ולא רק בפרסום, או פיתוח וקידום אתרים. תחום השיווק הדיגיטלי הוא ענק וצומח כל רגע יותר ויותר. כבר אין באמת דבר כזה לדעת היטב הכל. צריך להתמחות במשהו ספציפי. גם במשרדי פרסום דיגיטליים יש התמחות. למשל - התמחות עיקרית ברשתות חברתיות, או בקידום באינטרנט, או בניהול קמפיינים "מסורתיים" (כגון באנרים וכו').
בהצלחה.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Aug 10, 2015 | 13:28 |
|
היי דפנה, תודה על ההתייחסות. המטרה שלי בסופו של דבר היא להיות מנהלת תחום דיגיטל, וכשאני רואה מודעות על זה אני רואה שהרבה פעמים הצד של מדיה חברתית (שבו יש לי נסיון) הוא חלק מהתמהיל אבל לא העיקר, רוצים שתדעי גם פרסום בגוגל, ושתהיה לך היכרות עם תחום קידום האתרים ועוד. נגיד עכשיו פתאום אני נתקלת במושג חדש בשבילי- שיווק B2B שדורשים בו ידע מעמיק...
ממה שאני הבנתי- לעשות קורס זה מיותר כי העולם הזה באמת כמו שאת אומרת כל הזמן משתנה ומתפתח וגוגל משנים כל רגע את החוקים. קיבלתי כמה המלצות לעבור לצד של משרד הפרסום "ולהתגלח" על המון תחומים של שיווק בדיגיטל ואז לחזור לצד של הלקוח, משויפת יותר. תכלס זה ברור שמדובר ברגרסיה מבחינת התנאים והשכר, וכמובן שאם היה אפשר לדלג על זה - הייתי מדלגת. מה את אומרת? האם המלצותייך נשארות כפי שהן? שוב תודה ענקית!
|
|
|
|
|
•
|
שיווק ופרסום דיגיטלי
דפנה טלר
> את/ה נמצא כאן
|
|
|
Aug 13, 2015 | 13:10 |
|
התשובה שלי נשארת בעינה. את צריכה לבחור מה מתאים לך יותר. יכול להיות שתקבלי את ההחלטה לפי הזדמנות כזו או אחרת שתזדמן לך. לגבי קורסים - יש קורסים מאוד מתקדמים ומקצועיים, שהם "הדבר הבא בתחום". לא בהכרח מה שיש בשטח הוא תמיד הכי עדכני. תלוי איפה רוכשים את ההשכלה.
בהצלחה.
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|