|
|
|
|
לעבור לתפקיד של ניהול מותג
מאת:
דפנה טלר
Sep 16, 2015
||
09:06
שלום מאי,
ראשית - את לא מבזבזת את זמנך. היות שאין לך נסיון מעשי בתחום (לצערי, נסיון בעגלות לא נחשב לנסיון ממשי), כל נסיון הוא מבורך. עבודה בתחום הקד"מ היא עבודה אינטנסיבית וקשה ואני מניחה שאת לומדת הרבה מאוד.
לאחר שנה לרוב לא מתקדמים לתפקיד של סופרווייזר. זה לוקח שנתיים ברוב המקרים.
אני ממליצה לאחר שנה להתחיל לגשש ולחפש תפקידים התחלתיים בצד הלקוח במקביל לעבודה שלך. אין הרבה כאלה וסביר להניח שזמן החיפוש יהיה ממושך.
לא ממליצה לך להישאר כסופרווייזר, היות שזו לא המטרה שלך.
בהצלחה ושנה טובה.
דפנה טלר
|
|
|
•
|
להיות מנהלת מותג/ שיווק בעתיד
מאי
|
|
|
Sep 09, 2015 | 07:30
|
|
היי דפנה מה שלומך?
אני פונה אלייך כיוון שאני מרגישה מבולבלת וצריכה הכוונה קלה.
סיימתי עכשיו תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק והתעסקתי הרבה שנים וגם במהלך התואר בניהול עגלות בחול של מוצרי ים המלח. אני מעוניינת לסלול את דרכי ולהגיע ולהיות מנהלת מותג או שיווק.
התחלתי ממש עכשיו עבודה חדשה כתקציבאית באחת החברות הכי וותיקות ומצליחות לקד״מ ושיווק. שלחתי את הקו״ח שלי לפני לחברות הגדולות כדי להתחיל כעוזרת מנהלת מותג אבל לא היו להן משרות פנויות.
השאלה אם אני אעבוד בסביבות השנה/ שנתיים בחברה, אצבור ניסיון ואולי אתקדם לסופרוויזר אז זה יעזור לי אחכ לצאת לשוק ולהמשיך ולהגיע לתפקידים בכירים יותר בחברות של צד הלקוח? או האם אני מבזבזת את זמני?
תודה רבה!!!
מאיה
|
|
|
|
|
•
|
לעבור לתפקיד של ניהול מותג
דפנה טלר
> את/ה נמצא כאן
|
|
|
Sep 16, 2015 | 09:06 |
|
שלום מאי,
ראשית - את לא מבזבזת את זמנך. היות שאין לך נסיון מעשי בתחום (לצערי, נסיון בעגלות לא נחשב לנסיון ממשי), כל נסיון הוא מבורך. עבודה בתחום הקד"מ היא עבודה אינטנסיבית וקשה ואני מניחה שאת לומדת הרבה מאוד.
לאחר שנה לרוב לא מתקדמים לתפקיד של סופרווייזר. זה לוקח שנתיים ברוב המקרים.
אני ממליצה לאחר שנה להתחיל לגשש ולחפש תפקידים התחלתיים בצד הלקוח במקביל לעבודה שלך. אין הרבה כאלה וסביר להניח שזמן החיפוש יהיה ממושך.
לא ממליצה לך להישאר כסופרווייזר, היות שזו לא המטרה שלך.
בהצלחה ושנה טובה.
דפנה טלר
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|