|
|
|
|
פלנר או תקציבאי?
מאת:
דפנה טלר
Oct 06, 2015
||
10:28
הפלנר עוסק במחקרים שיווקיים, ניתוח השוק, מתחרים, מגמות, נקודות חוזק/חולשה, איתור הזדמנויות, גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית וכד'.
התקציבאי עוסק בניהול מעשי של הפעילות במשרד הפרסום ואיש הקשר של המפרסם בתוך משרד הפרסום. הוא אחראי על עמידה בלוחות זמנים, עבודה מול כל המחלקות במשרד, בדיקה שהכל נעשה כפי שתוכנן ועוד.
הסיבה שנראה שלרוב צומחים מתוך תקציבאות לצד הלקוח היא עניין סטטיסטי בעיקר: יש יותר תקציבאית בכל משרד פרסום מאשר פלנרים. אין חוק לפיו מעדיפים פלנר או תקציבאי לתפקיד של מנהל מותג. זה תלוי בחברה המגייסת. נתקלתי גם וגם. יותר חשוב מוסד הלימודים (אוניברסיטה או המכללה למינהל/הבינתחומי) ומשרד הפרסום בו עבדת, כולל קמפיינים בהם עסקת. לרוב מעדיפים מישהו שעבד על תקציב דומה/מתחרה.
בהצלחה.
|
|
|
•
|
|
|
Sep 21, 2015 | 10:34
|
|
היי , אני נמצא בצומת דרכים בין שני תפקידים , פלנר לעומת תקציבאי . אשמח לדעת מה האופי העבודה שלהם ביום יום ומה נחשב יותר קל להגיע לתפקידי שיווק , מנהל שיווק , מנהל מותג ?
אני יודע שבדרך כלל צומחים מתוך התקציבאים לצד לקח .. השאלה אם זה 100 אחוז או שגם מפלנר אפשר להגיע לתפקידי שיווק, מותג ?
|
|
|
|
|
•
|
פלנר או תקציבאי?
דפנה טלר
> את/ה נמצא כאן
|
|
|
Oct 06, 2015 | 10:28 |
|
הפלנר עוסק במחקרים שיווקיים, ניתוח השוק, מתחרים, מגמות, נקודות חוזק/חולשה, איתור הזדמנויות, גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית וכד'.
התקציבאי עוסק בניהול מעשי של הפעילות במשרד הפרסום ואיש הקשר של המפרסם בתוך משרד הפרסום. הוא אחראי על עמידה בלוחות זמנים, עבודה מול כל המחלקות במשרד, בדיקה שהכל נעשה כפי שתוכנן ועוד.
הסיבה שנראה שלרוב צומחים מתוך תקציבאות לצד הלקוח היא עניין סטטיסטי בעיקר: יש יותר תקציבאית בכל משרד פרסום מאשר פלנרים. אין חוק לפיו מעדיפים פלנר או תקציבאי לתפקיד של מנהל מותג. זה תלוי בחברה המגייסת. נתקלתי גם וגם. יותר חשוב מוסד הלימודים (אוניברסיטה או המכללה למינהל/הבינתחומי) ומשרד הפרסום בו עבדת, כולל קמפיינים בהם עסקת. לרוב מעדיפים מישהו שעבד על תקציב דומה/מתחרה.
בהצלחה.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Oct 11, 2015 | 00:17 |
|
רציתי לדעת מבחינת התפקיד התקציבי עד כמה הוא שותף לאסטרטגיה של הלקוח שלו? או שהוא רק עסוק בלנהל?
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Oct 18, 2015 | 11:11 |
|
התשובה תלויה בגודל המשרד.
במשרדים גדולים - תפקידו של התקציבאי הוא בעיקר לנהל את התקציב. הוא חייב להיות מודע, להבין ולהיות שותף לאסטרטגיה, אבל ברמה פחות היחסית. את האסטרטגיה קובע הפלנר.
במשרדים בינוניים וקטנים - התקציבאי הרבה יותר מעורב. לא בכל המשרדים יש פלנר קבוע, ולכן התקציבאי יותר מעורה בנעשה מבחינה אסטרטגית.
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|