פלנר או תקציבאי?
 
הצגת הודעה בפורום ייעוץ והכוונה מקצועית
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: דפנה טלר
 
פלנר או תקציבאי?   

מאת:  דפנה טלר    Oct 06, 2015  ||  10:28


הפלנר עוסק במחקרים שיווקיים, ניתוח השוק, מתחרים, מגמות, נקודות חוזק/חולשה, איתור הזדמנויות, גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית וכד'.
התקציבאי עוסק בניהול מעשי של הפעילות במשרד הפרסום ואיש הקשר של המפרסם בתוך משרד הפרסום. הוא אחראי על עמידה בלוחות זמנים, עבודה מול כל המחלקות במשרד, בדיקה שהכל נעשה כפי שתוכנן ועוד.
הסיבה שנראה שלרוב צומחים מתוך תקציבאות לצד הלקוח היא עניין סטטיסטי בעיקר: יש יותר תקציבאית בכל משרד פרסום מאשר פלנרים. אין חוק לפיו מעדיפים פלנר או תקציבאי לתפקיד של מנהל מותג. זה תלוי בחברה המגייסת. נתקלתי גם וגם. יותר חשוב מוסד הלימודים (אוניברסיטה או המכללה למינהל/הבינתחומי) ומשרד הפרסום בו עבדת, כולל קמפיינים בהם עסקת. לרוב מעדיפים מישהו שעבד על תקציב דומה/מתחרה.
בהצלחה.

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
מתלבט בין שתי תפקידים   guybest
  Sep 21, 2015 | 10:34
• 
פלנר או תקציבאי?   דפנה טלר   > את/ה נמצא כאן
  Oct 06, 2015 | 10:28
• 
שאלה נוספת   theking27
  Oct 11, 2015 | 00:17
• 
תפקיד התקציבאי   דפנה טלר
  Oct 18, 2015 | 11:11

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד