|
|
|
|
נסיון באוף ליין או און ליין
מאת:
דפנה טלר
Jul 11, 2017
||
10:27
על השאלה הראשונה כבר עניתי.
לגבי השאלה השנייה - תחום השיווק הדיגיטלי קיים בכל חברה. ברוב החברות (לרוב הגדולות) יש פונקציה שמתמחה בתחום הדיגיטל, מעבר למנהלי השיווק/מותג שאמורים להיות בקיאים גם בתחום. רמת ההתמחות במקרה זה צריכה להיות גבוהה במיוחד.
|
|
|
•
|
|
|
Jun 26, 2017 | 18:21
|
|
היי אני כרגע עובד באחת ממשרדי הפרסום הגדולים. אני תקציבאי דיגיטל, יש לי גם ניסיון קצת באופליין אבל הרוב בדיגיטל.
השאלה שלי האם זה שרוב הניסיון שלי בדיגיטל יפגע בי בסופו של דבר לעבור לצד של השייוק: ניהול מותג, מנהל שיווק או מנהל פרסום באחת החברות? האם חשוב שיהיה לי גם הרבה נסיון באופליין או שזה לא חייב ?
תודה!
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jul 03, 2017 | 17:33 |
|
הכל תלוי לאן מועדות פניך ולאיזה ארגון אתה מגיש את מועמדותך ולאיזה תפקיד.
אם מדובר במוצרי צריכה, אזי נכון. יש צורך ממשי בידע ונסיון בתחום האוף ליין: פרסום בעיתונות, רדיו, שילוט חוצות, BTL, הפקות דפוס, טלוויזיה וכד'.
לעומת זאת, אם תגיש מועמדות לתפקיד של מנהל פרסום דיגיטל - לא תצטרך נסיון באוף ליין.
כאמור, תלוי בתפקיד.
בהצלחה.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jul 06, 2017 | 18:24 |
|
אני מעוניין בתפקיד מנהל מותג או מנהל שיווק האם ידע באופליין מחייב ?
כמו כן האם יש הרבה משרות בחברות שמחפשים רק מנהל דיגיטל או שזה לא פופלרי ?
תודה
|
|
|
|
|
•
|
נסיון באוף ליין או און ליין
דפנה טלר
> את/ה נמצא כאן
|
|
|
Jul 11, 2017 | 10:27 |
|
על השאלה הראשונה כבר עניתי.
לגבי השאלה השנייה - תחום השיווק הדיגיטלי קיים בכל חברה. ברוב החברות (לרוב הגדולות) יש פונקציה שמתמחה בתחום הדיגיטל, מעבר למנהלי השיווק/מותג שאמורים להיות בקיאים גם בתחום. רמת ההתמחות במקרה זה צריכה להיות גבוהה במיוחד.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jul 12, 2017 | 17:32 |
|
אשמח לדעת אם יש לי ניסיון בתור מנהל מכירות האם זה באמת עוזר להגיע לשיווק בחברה מסוימת? הרי יש לי הבנה במכירות אבל לא בשיווק.
מה שאני מנסה להבין אולי את חושבת שעדיף לי לנסות לעבור ממכירות לשיווק או שלצבור ניסיון במשרד פרסום ואז מסופרווזיר לעבור לשיווק. מה יותר יקדם אותי לעבר המטרה ולמה.
תודה רבה!!
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jul 16, 2017 | 08:33 |
|
הנסיון שלך בעבר במכירות יכול לתרום, שהרי אי אפשר לגבש אסטרטגיות שיווקיות המנותקות מהשטח. איש שיווק טוב הוא איש שיווק שמחובר לשטח. מצד שני, הנסיון שלך במשרד פרסום קרוב יותר לעבודת מנהל שיווק/מנהל מותג.
אין תשובה חד משמעית האם להמשיך לעבוד כתקציבאי או להתקדם לסופרווייזר ומתי לעשות את המעבר. מומלץ לדעתי, במקביל לעבודה, תמיד לפקוח את העיניים ולבדוק הצעות למעבר לשיווק, כי יש מעט הצעות כאלה, והרבה מועמדים על כל משרה. אין לדעת מתי יגיע הרגע הנכון.
בהצלחה.
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|