מנהל/ת דיגיטל למוסד אקדמי מוביל

ניהול נכסי הסושיאל של המוסד הלימודי – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק
ניהול אתר האינטרנט ושכלולו תוך כדי עבודה מול ממשקים תוך וחוץ ארגוניים
עבודה מול ספקי משנה: סוכנות תוכן, משרד פרסום ועוד
מעקב, תיעוד, ניהול ודיווח על תקציב, הכנסות והוצאות מחלקת השיווק
ניהול ויצירת דיוורים לסטודנטים ומועמדים
הוצאת דו"חות וניתוחם על-בסיס מאגרי הנתונים.
היקף המשרה: 40 שעות בשבוע, יום חמישי עובדים 4 שעות בלבד. לא עובדים בימי שישי (מבחינת הזכויות נחשב כמשרה מלאה).
העבודה ברחובות.



דרישות התפקיד:
נסיון קודם של שנה עד שלוש שנים כתקציבאי/ת דיגיטל או סושיאל במשרד פרסום/סוכנות דיגיטל/צד לקוח  - חובה
​תואר ראשון בתקשורת/ מנהל עסקים התמחות בשיווק- חובה
ניסיון בניהול מדיה חברתית ועיצוב דיגיטלי- יתרון
יכולת הנעת תהליכים וניהול פרוייקטים
רמה גבוהה של סדר ותכנון אדמיניסטרטיבי 
יחסי אנוש טובים ועבודה צוותית ברמה גבוהה
יכולת אנליטית: רמה גבוהה של ניתוחי אקסל
יצירתיות, יוזמה, הגדלת ראש, עבודה בסביבה דינאמית, יכולת תעדוף משימות