מרקום (Marcom) לענקית הייטק

תיאור התפקיד:
ניהול הפרסום והדיגיטל, ניוזלטרים, ניהול ספקים (פרסום, יח"צ), הפקות דפוס (BTL), הכנת מצגות ניהול קמפיינים, זיהוי מגמות שיווקיות, גיבוש אסטרטגיה שיווקית, כתיבת תוכן, סושיאל, דיוורים, אחריות על אתרי האינטרנט של החברה ועוד.
עבודה מול מגוון רחב של נציגויות החברה בכל העולם: ארה"ב, אירופה, המזרח התיכון, אסיה.
התנהלות שוטפת בשפה האנגלית.
כפיפות למנהלת הצוות.
משרה מלאה בתל אביב.


דרישות התפקיד
תואר ראשון.
2-5 שנות נסיון שנים כמרקום בחברה או במחלקת ניהול לקוחות במשרד פרסום /סוכנות דיגיטל - חובה.
נסיון בעבודה שוטפת באנגלית מול חו"ל, ניהול תקציבי שיווק ופרסום בחברות בינ"ל או הייטק.
נסיון בניהול תקציבי דיגיטל - חובה.
אנגלית ברמת שפת אם - חובה