מנהל/ת מותג לחברה מזון גדולה

תיאור התפקיד
​היכרות עמוקה של השוק, הצרכן וזירת התחרות, מעקב קבוע אחר התנהגות המותג
גיבוש אסטרטגיה רוחבית וגזירת תכנית עבודה לבניית תדמית והנעת מכר, כולל הוצאתה אל הפועל.
ניהול תפעולי וביצוע הפעילות השיווקית של המותג/ים בהתאם לתוכנית
מעקב, ניתוח ובקרה אחרי מכר המותג וביצועיו השוטפים ונקיטת יוזמות לעידוד מכר ע"י פתרונות שיווקיים
ניהול ממשקים עבודה רבים מול גורמי פנים, חוץ כולל התנהלות מול חו"ל (בעלי המותג/שותפים)
היכרות טובה של שרשרת הערך של המותג, תהליכי ייבוא וייצור
התעדכנות בחידושים בעולם השיווק, הקטגוריה והצרכן, והטמעתם בתוכניות עבודה
ניהול ועמידה בתקציב המותג
ניהול הפעילות הפרסומית השוטפת ובכלל זה: מהלכי ATL, BTL, הפקת מוצרים, מעקב על ביצוע כנדרש ובקרה על הפעילות תוך עבודה שוטפת מול משרד הפרסום
ניהול ומעקב אחר מערך פעילות קד"מ (אירועים, טעימות בנקודות מכירה ועוד), תוך ליווי שוטף של משרדי הקד"מ וגורמי פנים
סיורי שטח להכרת הלקוחות והשוק לבדיקת זמינות המוצרים ולבקרה על יישום מהלכים שיווקיים.
כפיפות למנהל השיווק
משרה מלאה בנתניה.


דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון
נסיון קודם של 1 - 3 שנים כתקציבאי/ת במשרד פרסום (אפשרי גם נסיון כפלנר/ית אסטרטגיה)
נסיון בענף מוצרי הצריכה - יתרון משמעותי

שליטה טובה מאוד בעברית ובאנגלית
שליטה טובה מאוד באקסל