מנהל/ת מותג לחברה משקאות גדולה

תיאור התפקיד
​הכרה עמוקה של השוק, הצרכן וזירת התחרות, מעקב קבוע אחר התנהגות המותג
גיבוש אסטרטגיה רוחבית וגזירת תכנית עבודה לבניית תדמית והנעת מכר, כולל הוצאתה אל הפועל.
ניהול תפעולי וביצוע הפעילות השיווקית של המותג/ים בהתאם לתוכנית
מעקב, ניתוח ובקרה אחרי מכר המותג וביצועיו השוטפים ונקיטת יוזמות לעידוד מכר ע"י פתרונות שיווקיים
ניהול ממשקים עבודה רבים מול גורמי פנים, חוץ כולל התנהלות מול חו"ל (בעלי המותג/שותפים)
הכירות טובה של שרשרת הערך של המותג, תהליכי ייבוא וייצור
התעדכנות בחידושים בעולם השיווק, הקטגוריה והצרכן, והטמעתם בתוכניות עבודה
ניהול ועמידה בתקציב המותג
ניהול הפעילות הפרסומית השוטפת ובכלל זה: מהלכי ATL, BTL, הפקת מוצרים, מעקב על ביצוע כנדרש ובקרה על הפעילות תוך עבודה שוטפת מול משרד הפרסום
ניהול ומעקב אחר מערך פעילות קד"מ (אירועים, טעימות בנקודות מכירה ועוד), תוך ליווי שוטף של משרדי הקד"מ וגורמי פנים
סיורי שטח להכרת הלקוחות והשוק לבדיקת זמינות המוצרים ולבקרה על יישום מהלכים שיווקיים.
כפיפות למנהל השיווק
משרה מלאה בנתניה.


דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון
נסיון של לפחות שנתיים בניהול מותג או כתקציבאי/ת במשרד פרסום גדול
נסיון בענף מוצרי הצריכה

שליטה טובה מאוד בעברית ובאנגלית
שליטה טובה מאוד באקסל