|
|
|
|
מנהל מותג
מאת:
lr
Dec 16, 2015
||
12:16
אוקיי. תודה. בנוסף, עד כמה רלוונטי כרגע להיות תקציבאית?
|
|
|
•
|
|
|
Dec 15, 2015 | 10:38
|
|
היי,
איך נכון להתחיל דרך על מנת להגיע לניהול מותג?
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Dec 16, 2015 | 11:53 |
|
בהנחה שיש לך תואר ראשון רלוונטי (מנהל עסקים, כלכלה, תקשורת) - הדרך המומלצת כדי להיות מנהלת מותג היא להתחיל כעוזר/ת למנהל בכיר בתחום השיווק: מנהל שיווק, מנהל מכירות, אולי אפילו מנכ"ל שאחראי גם על השיווק ואז חלק ניכר מהתפקיד עובר לעזרת ה-ע' שלו.
תפקיד כמו אנליסט מכירות גם יכול להיות מאד רלוונטי.
כל תפקיד התחלתי במחלקת השיווק או המכירות יכול לקדם אותך לתפקיד של ניהול מותג.
בנוסף, יש לא מעט חברות גדולות שמציעות תפקידים של מנהל מותג ג'וניור לבוגרים חסרי נסיון. מדובר במסלול הכשרה שמתחילים בו בשכר מינימום ומתקדמים במהלך השנה כשצוברים נסיון. צריך לפנות ישירות לחברות שבהם יש הרבה מנהלי מותג.
בהצלחה
|
|
|
|
|
•
|
מנהל מותג
lr
> את/ה נמצא כאן
|
|
|
Dec 16, 2015 | 12:16 |
|
אוקיי. תודה. בנוסף, עד כמה רלוונטי כרגע להיות תקציבאית?
|
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Dec 24, 2015 | 09:43 |
|
רלוונטי מהבחינה של האם זה יקדם אותי לעבר המטרה? עד כמה ניסיון בתקציבאיות רלוונטי לקבלת תפקיד של ניהול מותג? או ששווה להשקיע את הזמן בצבירת ניסיון באחד מהתפקידים שציינת מעלה
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Dec 29, 2015 | 13:24 |
|
אני פחות דוגלת בחשיבה של להיות תקציבאי עכשיו כדי להגיע בעתיד לתפקיד של מנהל מותג.
תקציבאי זו עבודה קשה. רק מי שבאמת רוצה להיות שם שורד. מדובר בהמון שעות עבודה ושכר זעום. בטח בשנה הראשונה.
זאת ועוד שמשרדי הפרסום לא אוהבים כשמשתמשים בהם כמקפצה לתפקיד הבא. הם אוהבים אנשים שחולמים על פרסום ורוצים לעבוד בענף לאורך שנים ולהתקדם בו.
לדעתי, מי שרוצה להיות מנהל מותג צריך לחפש עבודה בארגונים גדולים, באחד מהתפקידים שציינתי לעיל. כך גם השכר יהיה בהתאם, הוא יעבוד בארגון גדול ויתקדם בהתאם.
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|