•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:11 |
|
שלום דפנה, מה שלומך?
אני כרגע שנה ג בתואר תקשורת המכללה למנהל.
כרגע עליי להתחיל סטאג ואינני יודעת היכן לחפש ובמה בדיוק. לאחר שהייתי אצלך בהרצאה הבנתי שאני לא רוצה לעבוד בפרסום אלא בשיווק בלבד, וכי עדיף להתחיל משם ישירות. חשבתי להתחיל ממנהלת מותג. האם ישנם מקומות שתוכלי להמליץ עליהם, שאוכל להתחיל בהם את הסטאג שלי, ומשם להישאר בחברה לטווח ארוך ולבניית הקריירה שלי? יש לציין שאני סטודנטית מצטיינת.
האם עליי לחפש אצל חברות פרסום ושיווק, או בעצם במדור שיווק של חברות (כגון תנובה)?
בשנה הבאה עליי להשלים 2 קורסים וסמינר, בשל היותי בחו"ל בסמסטר א'. האם לדעתך הדבר יעכב אותי להתקבל לעבודה מכיוון שבסוף השנה לא אסיים סופית את התואר
(מרץ 2013)
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:45 |
|
כל תפקיד שיווקי יכול להתאים: עוזרת מנהל שיווק, עוזרת מנהל מכירות, רכזת שיווק, מתאמת שיווק וכד'. כל מה שיתן לך מושג על העבודה במחלקת שיווק בחברה גדולה.
ממליצה לך לציין בהדגשה את היותך סטודנטית מצטיינת. הדבר יכול לסייע לך רבות במציאת עבודה כשאין לך עדיין נסיון.
עלייך לחפש בכל מקום שעולה על דעתך: מודעות דרושים, החברות עצמן, חברות השמה, הכוון תעסוקתי של המכללה ועוד.
ממליצה לך לכתוב שיש לך תואר, ובראיון לומר שחסרות לך עוד 2-3 חובות שאת משלימה בימים אלה, וכי השלמת החובות האלה אינה פוגמת בשעות העבודה כלל וכלל.
בהצלחה
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:47 |
|
המון תודה על תגובתך.
קיבלתי הזדמנות לעשות סטאג במשרד יחסי ציבור דניאלה רייבנבך כעוזרת תקציבאית, על אף שברצוני לעסוק יותר בשיווק. קראתי שכתבת שלא טוב ללכת לתפקיד תקציבאי כאשר המטרה היא שיווק בצד של הלקוח. האם לדעתך עדיף לוותר על הסטאג ולחפש יותר כיוון שיווקי? או שתפקיד זה יוכל לפתוח לי דלתות לתפקידים כאלה ודומים?
ובכלל, מהי העבודה השוטפת של איש יחסי ציבור? האם היא דומה בשעות ובתנאים למשרד פרסום? אני מאוד מבולבלת.
אודה לתשובתך,
אילת
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:48 |
|
לא בטוח שכדאי לך לוותר. המשרד של אריאלה רייבנבך נחשב למשרד טוב, ובכל מקרה, גם איש שיווק מתעסק עם יחסי ציבור ועובד מול משרד יחסי ציבור, כך שהידע מהסטאז' לא יכול להזיק.
שעות העבודה במשרד יח"צ לרוב פחותות משמעותית מזה במשרד פרסום. תקציבאי יח"צ אחראי על כתיבה והוצאה של הודעות לעיתונות, הכנסת אייטמים לכל אמצעי המדיה האפשריים (תכניות בוקר, חדשות, תכניות רדיו, עיתונות ועוד), הפקת מסיבות עיתונאים, GIVE-AWAY, העלאת רעיונות לקידום המוצר/מותג של הלקוח ועוד.
|
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:12 |
|
שלום שמי עמרי ואני מעוניין לעשות הסבה לתחום השיווק ומחפש מידע על התפקיד ניהול מותג
מס שאלות
1) האם ניתן להתחיל בתפקיד ניהול מותג ללא ניסיון קודם בתפקידים שונים?
2) מהם שעות העבודה של תפקיד זה?
3) מהו השכר הממוצע לתפקיד זה בתחילת הדרך
4)מה הם אפשרויות הקידום של מנהל מותג
(מרץ 2013)
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:42 |
|
הנה התשובות:
1 - יש ארגונים בהם מחפשים מנהלי מותג ללא הכשרה קודמת, מדובר במסלול הכשרתי של כשנה. לרוב מדובר בארגונים גדולים.
2 - בכל עבודה זה משתנה. לרוב 8:30 - 19:00. תלוי מה המותג שלך.
3 - בתחילת הדרך שכר מינימום, כאשר כל 3 חודשים השכר עולה ב-1000 ש"ח עד לסיום השנה הראשונה. לרוב מקבלים גם רכב.
4 - מנהל תחום, מנהל שיווק.
בהצלחה
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:43 |
|
ראשית תודה רבה על המענה המהיר.
שנית אשמח לקבל דוגמאות לשמות של חברות גדולות בשביל שאוכל להתחיל לחפש משרות.
תודה רבה
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:44 |
|
אין כמו טיול בסופר כדי לקבל רעיונות.
בהצלחה
|
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:18 |
|
היי,
אני מתראיינת כרגע למשרת רפרנטית מרקום או רפרנטית שיווק בארגון גדול ובינלאומי.
כרגע עוד לא ידוע מה הייעוד שלי-בראיון הראשון עם המנהלת גיוס היא אמרה לי שכרגע איך שהיא רואה אני מתאימה ל-2 התפקידים. בהמשך יהיה לי ראיון עם מחלקת שיווק ואני צריכה להחליט מה הכיוון שיותר מתאים לי.
בעקרון משרת רפרנטית שיווק היא זמנית עם אופציה להשתלב בה-מאחר ומדובר בהחלפה של מישהי לחופשת לידה.
אני לא באמת מבינה את ההבדל בין 2 התפקידים, אך המסלול שלי הוא להגיע לתפקידי שיווק משמעותיים. אשמח לשמוע ממך מה ההבדלים בין התפקידים- מה המהות של כל תפקיד,ומה בעינייך יותר "אטרקטיבי" ומעניין.
אודה אוד לתשובתך המהירה,
נטלי (ינואר 2013)
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:29 |
|
אם המטרה שלך היא להשתלב בתפקידי שיווק בטווח הארוך - אז תפקיד של רפרנטית שיווק יקדם אותם יותר.
ההבדל בין התפקידים הוא בתחומי העיסוק: כרפרנטית שיווק תעסקי יותר בניתוחי מכירות, פעילויות קד"מ, יחסי ציבור, תמחור, הפצה, מבצעים שיווקיים, השתתפות בישיבות אסטרטגיה שיווקית ועוד. לעומת זאת, כרפרנטית מרקום התפקיד יתמקד יותר בתחום התקשורת השיווקית קרי: פרסום, יח"צ, פעילויות קידום מכירות ויחסי ציבור.
בהצלחה
|
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:19 |
|
היי דפנה,
הייתי בשני ראיונות עבודה בחברות פירסום ובשניהם לא התקבלתי למרות שהמחמאות היו יפות. בחברה אחת אפילו קיבלתי הצעה לשמש בתור יועץ מכירות עם שכר גבוה יותר, אבל לא הסתדר מבחינת הלימודים.
אני כבר חודשיים מחפש עבודה ומאוד מתוסכל מובן לי שתהליך כזה לוקח זמן רב ודרוש גם מזל. אבל תחום הפרסום והשיווק ממש סגור ולא נותן צ'אנסים לאנשים כמוני. מה גם שאין לי רקע בעבר ניהלתי מסעדה במשך 5 שנים וזה די "שורף" אותי לתחומים אחרים. שאלתי אלייך איך אני יכול לשווק עצמי גם ללא ניסיון קודם? אני מבטיח ראש גדול, נחישות ורעב להצלחה אך כל אלו לא מספקים את המראיינים....
מתוסכל מאוד,
עידן (ינואר 2013)
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 21, 2014 | 19:28 |
|
כתבת שהתפקיד שהציעו לך לא הסתדר מבחינת הלימודים. במשרדי פרסום לא אוהבים מועמדים שצריכים לצאת ללימודים. מעדיפים מועמדים שאין להם שום מגבלה מבחינת שעות העבודה. ייתכן שזו הבעיה כרגע. שעות העבודה הן מרובות ואי אפשר לצאת ב-17:00 פעמיים בשבוע ללימודים. במשרד פרסום 17:00 זה בערך אמצע היום... ככל הנראה זו הסיבה שלא התקבלת עד היום. אחרי שתסיים את הלימודים, יהיו לך סיכויים גבוהים יותר.
כמו כן אני ממליצה לכתוב ככותרת עליונה בדף קורות החיים שורה כגון: "חולם לעבוד במשרד פרסום לאורך זמן. בעל מוטיבציה ונחישות וללא מגבלת שעות עבודה". זה משפט שיגרום להרבה מאוד מחפשי עובדים חסרי נסיון להתקשר אליך. בהצלחה
|
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|