•
|
|
|
Sep 03, 2015 | 09:07 |
|
בוקר טוב ,
קיימת באתר משרה שמאוד מעניינת ורלוונטית לגביי , כמו כן אני עומד בכל הדרישות ואף מעבר לזה .איך ניתן להגיע לראיון עבודה ?
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Sep 16, 2015 | 09:08 |
|
שולחים קו"ח ומציינים את שם המשרה שמעניינת.
במידה שהנסיון שלך רלוונטי לפי מה שמצויין בפרופיל המשרה, וציפיות השכר שציינת תואמות - אנחנו ניצור איתך קשר. יש לציין כי אנחנו יצרים קשר גם אם יש התאמה למשרה אחרת שברשותנו ואנו סבורים שיכולה לעניין אותך ולהתאים לנסיונך המקצועי.
במידה שאין התאמה - אנחנו לרוב שומרים את קו"ח במאגר לשימוש עתידי.
בברכה,
דפנה טלר
|
|
|
|
|
|
•
|
להיות מנהלת מותג/ שיווק בעתיד
|
מאי |
|
|
Sep 09, 2015 | 07:30 |
|
היי דפנה מה שלומך?
אני פונה אלייך כיוון שאני מרגישה מבולבלת וצריכה הכוונה קלה.
סיימתי עכשיו תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק והתעסקתי הרבה שנים וגם במהלך התואר בניהול עגלות בחול של מוצרי ים המלח. אני מעוניינת לסלול את דרכי ולהגיע ולהיות מנהלת מותג או שיווק.
התחלתי ממש עכשיו עבודה חדשה כתקציבאית באחת החברות הכי וותיקות ומצליחות לקד״מ ושיווק. שלחתי את הקו״ח שלי לפני לחברות הגדולות כדי להתחיל כעוזרת מנהלת מותג אבל לא היו להן משרות פנויות.
השאלה אם אני אעבוד בסביבות השנה/ שנתיים בחברה, אצבור ניסיון ואולי אתקדם לסופרוויזר אז זה יעזור לי אחכ לצאת לשוק ולהמשיך ולהגיע לתפקידים בכירים יותר בחברות של צד הלקוח? או האם אני מבזבזת את זמני?
תודה רבה!!!
מאיה
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Sep 16, 2015 | 09:06 |
|
שלום מאי,
ראשית - את לא מבזבזת את זמנך. היות שאין לך נסיון מעשי בתחום (לצערי, נסיון בעגלות לא נחשב לנסיון ממשי), כל נסיון הוא מבורך. עבודה בתחום הקד"מ היא עבודה אינטנסיבית וקשה ואני מניחה שאת לומדת הרבה מאוד.
לאחר שנה לרוב לא מתקדמים לתפקיד של סופרווייזר. זה לוקח שנתיים ברוב המקרים.
אני ממליצה לאחר שנה להתחיל לגשש ולחפש תפקידים התחלתיים בצד הלקוח במקביל לעבודה שלך. אין הרבה כאלה וסביר להניח שזמן החיפוש יהיה ממושך.
לא ממליצה לך להישאר כסופרווייזר, היות שזו לא המטרה שלך.
בהצלחה ושנה טובה.
דפנה טלר
|
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Sep 07, 2015 | 10:57 |
|
שלום ,
טרם קיבלתי מענה לפנייה שהועברה על ידי ואני מניחה שזו לא מטרת הפורום .
אני חוששת שהמשרה תאוייש עד שאקבל תשובה .
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Sep 16, 2015 | 09:02 |
|
שלום נויה,
אני מתנצלת על העיכוב. את צודקת. לא ראיתי את ההודעה שלך. לרוב אני עונה מהר יחסית.
אני ממליצה במקרים דחופים לשלוח לי במקביל לפרסום הבקשה בפורום גם מייל דרך האתר, ואז אין מצב שאני אפספס.
שנה טובה
דפנה טלר
|
|
|
|
|
|
•
|
מאיפה להתחיל קריירה בשיווק
|
מאיר |
|
|
Jul 07, 2015 | 19:06 |
|
היי,
שמי מאיר.
בן 24.
אני מעוניין לפתח קריירה בשיווק כשהמטרה לטווח בינוני (5-7 שנים)
היא להיות איש שיווק\מנהל שיווק בחברה בינונית - גדולה.
הפונקציה של מנהל השיווק מעניינת אותי מאוד. נושאים כמו התנהגות
צרכנים, ניהול קמפיינים שיווקיים, ניהול מותג, תקשורת שיווקית,
ואסטרטגיות שיווקיות - מרתקים אותי.
השאלה היא מאיפה להתחיל.
יש לי נסיון של כשנתיים במכירות בתחום הסלולר, האינטרנט והפרסום
ושנתיים נסיון בניהול ובקרה תקציבית.
כמו כן אני בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים.(מכללת קריית אונו)
האם תפקיד כסוכן מכירות (תחום שיש לי בו נסיון) בחברה גדולה יכול להיות התחלה של קריירה בשיווק?
מאיפה הכי נכון להתחיל?
תודה רבה!
מאיר.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jul 08, 2015 | 09:56 |
|
נסיון במכירות מאוד עוזר להתחלה! בוודאי כשיש לך תואר ראשון ושני במנהל עסקים. כל אנשי השיווק הטובים מבינים במכירות. אי אפשר לגבש אסטרטגיה שיווקית, אם לא מכירים היטב את השטח.
המלצתי לך: לחפש תפקיד של עוזר מנהל מכירות בחברה שתחום עיסוקה דומה או קרוב לנסיונך, או עוזר למנהל שיווק או אפילו תפקיד של אנליסט מכירות, מנהל מותג מתחיל וכד''. שם הנסיון שלך יהווה יתרון משמעותי לתפקיד.
לא ממליצה להמשיך לעבוד כסוכן מכירות כשהשאיפה שלך היא לעבור לשיווק. זה כבר לא יקדם אותך יותר.
קח בחשבון שבשנתיים הראשונות תצטרך לרדת משמעותית בשכר. אבל זו תהיה ירידה למען עליה עתידית. בהצלחה.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jul 08, 2015 | 10:14 |
|
היי דפנה,
תודה רבה על התשובה עזרת לי מאוד!
העניין הוא שהיצע המשרות בתפקידי עוזר מנהל מותג\מוצר/שיווק
דל מאוד..
מצד שני יש לי הצעה על הפרק לעבוד כסוכן מכירות בקו קבוע בחברת
ענק גלובלית בתחום הקמעונאי..
האם לדעתך זה תפקיד שניתן להתקדם ממנו לתחומי השיווק הקלאסי?
או שזה בזבוז זמן?
החישוב שלי הוא שכנראה קל יותר להתחיל כסוכן
ולהתקדם בתוך חברה גדולה
מאשר להיכנס מראש לתוך אגף השיווק..
(התפקידים הקודמים שלי במכירות היו לפני כשנתיים, כעת מסיים שנתיים
של שירות צבאי ככלכלן ניהול ובקרה תקצבית)
שוב תודה על האוזן הקשבת וההכוונה שממש נחוצים לי בשלב זה!
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jul 13, 2015 | 09:03 |
|
עדיין, המלצתי לך היא לחפש תפקיד שיקדם אותך. לחזור לעבוד כסוכן מכירות אולי יעניק לך רווחה כלכלית לטווח הרחוק (שזה בהחלט שיקול חשוב), אבל לא יקדם אותך מבחינה מקצועית. בטח אם עבדת ככלכלן בצבא. נכון שאין הרבה תפקידים התחלתיים, ונכון שיש הרבה "קופצים" על כל תפקיד, אבל צריך להתחיל מתי-שהוא, וזה הזמן הנכון שלך מבחינה מקצועית.
בהצלחה.
|
|
|
|
|
|
•
|
התקדמות בתחום השיווק בדיגיטל
|
הדס |
|
|
Aug 04, 2015 | 15:19 |
|
היי, יש לי נסיון של כ-3 שנים בעבודה בשתי רשתות קמעונאיות מובילות בארץ- בראשונה הייתי אחראית על הרשתות החברתיות וגם תחזקתי את האתר ואת התוכן ליחצ. בגדול אני באה מעולם התוכן, ולכן החיבור לכל אלו היה טבעי. לאחר שנתיים וחצי התפטרתי כי עברתי עיר, ואז צברתי נסיון גם בתחום ה- ATL BTL ברשת אחרת בתפקיד זמני. אני רוצה להתקדם ולשים דגש על תחום הדיגיטל, אולם אני רואה שהתפקיד הבא הוא "מנהל תחום דיגיטל" שכולל הרבה פעמים דרישות שאין לי בהם נסיון (ניהול אתר סחר, נסיון בגוגל ועוד..) האם נכון לי לחזור אחורה אולי לתפקיד של סופרוויזרית/תקציבאית במשרד פרסום דיגיטלי כדי להרחיב את הידע? פשוט התחלתי ישר מהצד של הלקוח ואני תוהה האם היעדר הניסיון ממשרד פרסום הוא בעייתי?
תודה רבה!
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Aug 06, 2015 | 14:49 |
|
שלום הדס,
לא כל כך הבנתי מתיאור הדברים שלך מה המטרה הסופית. האם את רוצה לעבוד במשרד פרסום או שאת רוצה לעבוד בצד הלקוח? המטרה חשובה! אם את רוצה לעבור למשרד פרסום כמטרה - את צריכה "לרדת" לתפקיד של תקציבאית, בשכר נמוך מזה שהרווחת קודם, ולדעת שזו ההשקעה שלך כרגע על מנת ללמוד היטב את התחום, להתמקצע בו ולהתקדם בהמשך.
אם המטרה שלך היא להישאר בצד הלקוח, אבל ללמוד יותר, את יכולה לחפש עבודה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, ובמקביל - לרכוש השכלה באחת מהמכללות שמעבירות קורסים בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, בהם חסר לך הידע לדבריך.
את גם יכולה לחפש עבודה בחברה שעוסקת בשיווק דיגיטלי ולא רק בפרסום, או פיתוח וקידום אתרים. תחום השיווק הדיגיטלי הוא ענק וצומח כל רגע יותר ויותר. כבר אין באמת דבר כזה לדעת היטב הכל. צריך להתמחות במשהו ספציפי. גם במשרדי פרסום דיגיטליים יש התמחות. למשל - התמחות עיקרית ברשתות חברתיות, או בקידום באינטרנט, או בניהול קמפיינים "מסורתיים" (כגון באנרים וכו').
בהצלחה.
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Aug 10, 2015 | 13:28 |
|
היי דפנה, תודה על ההתייחסות. המטרה שלי בסופו של דבר היא להיות מנהלת תחום דיגיטל, וכשאני רואה מודעות על זה אני רואה שהרבה פעמים הצד של מדיה חברתית (שבו יש לי נסיון) הוא חלק מהתמהיל אבל לא העיקר, רוצים שתדעי גם פרסום בגוגל, ושתהיה לך היכרות עם תחום קידום האתרים ועוד. נגיד עכשיו פתאום אני נתקלת במושג חדש בשבילי- שיווק B2B שדורשים בו ידע מעמיק...
ממה שאני הבנתי- לעשות קורס זה מיותר כי העולם הזה באמת כמו שאת אומרת כל הזמן משתנה ומתפתח וגוגל משנים כל רגע את החוקים. קיבלתי כמה המלצות לעבור לצד של משרד הפרסום "ולהתגלח" על המון תחומים של שיווק בדיגיטל ואז לחזור לצד של הלקוח, משויפת יותר. תכלס זה ברור שמדובר ברגרסיה מבחינת התנאים והשכר, וכמובן שאם היה אפשר לדלג על זה - הייתי מדלגת. מה את אומרת? האם המלצותייך נשארות כפי שהן? שוב תודה ענקית!
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Aug 13, 2015 | 13:10 |
|
התשובה שלי נשארת בעינה. את צריכה לבחור מה מתאים לך יותר. יכול להיות שתקבלי את ההחלטה לפי הזדמנות כזו או אחרת שתזדמן לך. לגבי קורסים - יש קורסים מאוד מתקדמים ומקצועיים, שהם "הדבר הבא בתחום". לא בהכרח מה שיש בשטח הוא תמיד הכי עדכני. תלוי איפה רוכשים את ההשכלה.
בהצלחה.
|
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jul 27, 2015 | 19:11 |
|
היי אני לומד באוניברסיטה הפתוחה תואר ראשון בתקשורת(אצלם זה נקרא תואר ראשון במדעי החברה בהדגשת תקשורת) זה נחשב סבבה?
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Jul 28, 2015 | 13:31 |
|
זה סבבה לגמרי
|
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 06, 2015 | 13:10 |
|
היי דפנה,
אני עובד בשנה האחרונה ככתב באחד מהאתרים המובילים בארץ וסיימתי לימודי תקשורת בשנת הלימודים הקודמת (לפני כחצי שנה בערך). לא התמחיתי בתחום הפרסום או השיווק אך יש לי יכולות כתיבה טובות מאוד ויצא לי לעבוד תחת לחץ כולל עלייה לשידורים ברדיו.
רוב ההתעסקות שלי הייתה בתחום הספורט, באיזשהו מקום היה לי נוח לצבור את הניסיון בתחום הזה, כי הוא קליל ואני נהנה ממנו. ועכשיו, חצי שנה לאחר סיום התואר, וכשהיו לי אופציות קידום, הבנתי עד כמה זה תחום נישתי בארץ ושרמות השכר ואופציות הקידום בו נמוכות. חייתי באיזושהי בועה וכרגע אני רוצה למנף את היכולות שלי גם בתחומים אחרים.
עולם השיווק ברשתות חברתיות מאוד קורץ לי ומאוד מעניין אותי (לצערי נחשפתי אליו רק לקראת סיום ההתמחות כך שחקרתי את העולם הזה רק בחודשים האחרונים) אך אני חושש שהניסיון שלי לא מספיק רלבנטי מבחינת מעסיקים, לפחות לפי ההיענות לקורות החיים שאני שולח (לתפקידי תקציבאי דיגיטל, עורכי תוכן שיווקי וכיוצ"ב). אני מרגיש שיש לי את היכולת להיכנס לתחום הזה למרות חוסר הניסיון שלי, אך לא מצליח לפצח את הנוסחה איך להשיג ראיון עבודה.
1) מה לדעתך היתרון היחסי שכן יש לי? כלומר, מה עליי להדגיש יותר ביחס לניסיון שכן צברתי?
2) האם הניסיון שלי בתוכן באמת משמעותי לדעתך?
3) אילו תפקידים לדעתך כן יכולים להתאים לי בדיגיטל שאולי לא חשבתי עליהם?
תודה!
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 25, 2015 | 14:51 |
|
שלום,
הנסיון שלך לא באמת רלוונטי לתפקיד של תקציבאי. גם לא תקציבאי דיגיטל.
מה שלא לגמרי הבנתי, זה אם יש לך נסיון בכתיבה ויכולות כפי שציינת, מדוע אינך פונה לתפקיד של קופירייטר? (יש גם תפקידים של קופי דיגיטל). התואר שלך לא גורע, כי אם מוסיף. תלמד קורס קופי ב"בצפר" או ב"תרצה גרנות" ואז הנסיון שלך יוכל לשמש לך סוג של יתרון יחסי בהשוואה למועמדים חסרי נסיון. זה לא נסיון ששווה כסף בהתחלה, אבל זה משהו שיראה שיש לך קצת יותר ממועמד ללא נסיון כלל.
אם אם אתה מעוניין בתפקיד של מדיה חברתית, תוכל להשקיע עוד קצת בקורס קופי ולהביא ערכים נוספים לתפקיד.
כדי להשיג ראיון עבודה, אני תמיד ממליצה לכתוב למעלה: "חולם לעבוד כ-(תפקיד) במשרד פרסום. אין מגבלה בשעות עבודה. זמין מיידית". אפשר גם להוסיף ציפיות שכר, אבל לא מעל 6,000 ש"ח, כי אז לא יחזרו אליך...
בהצלחה.
|
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Apr 26, 2015 | 21:32 |
|
שלום, אשמח לעזרה...
אני מתחיל עוד מעט קורס של תקצבאי בהבצפר ומתחיל תואר ראשון בתקשורת באוניברסיטה הפתוחה. השאלה שלי האם הקורס יעזור לי להתקבל בתור התקצבאי גם אם עדיין אין לי את התואר? (הם הבטיחו לעזור לי)
מבחינה של תואר ראשון מה משרדי הפרסום או מנהל השיווק מחפשים: תואר ראשון בתקשורת, מנהל עסקים או תקשורת וניהול?
ורציתי גם לדעת אם כאשר יתקבל ואגיע לדרג הכי גבוה שם סמנכ"ל לקוחות יהיה אפשרות לעבור גם למנהל מותג?
|
|
|
|
|
•
|
|
|
Apr 28, 2015 | 12:24 |
|
השאלה הנכונה היא לא האם תוכל להתקבל לתפקיד תקציבאי טרם סיימת את התואר, אלא האם תהיה זמין לעבודה במשרה מלאה פלוס פלוס כשאתה עדיין לומד? משרדי פרסום לעיתים מתפשרים על תפקיד התקציבאי למועמדים שנראים מבטיחים גם אם אין להם תואר, אך לעולם לא מתפשרים על שעות עבודה. תקציבאי עובד כל יום, בממוצע, מהשעה תשע בבוקר ועד שמונה בערב. אין לו זמן לצאת ללימודים ואין לו זמן לקחת חופשות למבחנים.
אין הבדל משמעותי בין התארים שציינת במשרדי פרסום. אני ממליצה על תואר במנהל עסקים. לרוב זו העדפה גם של מנהלי שיווק. יותר חשוב איפה לומדים אותו. העדיפות היא תמיד לאחת האוניברסיטאות או למכללה למינהל או לבינתחומי. אלה המובילים.
תמיד אפשר לעבור לניהול מותג, אולם המעבר הוא קשה. לרוב מומלץ לעבור לתפקיד כזה לאחר שנה או שנתיים בתפקיד תקציבאי.
בהצלחה.
דפנה טלר
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 03, 2015 | 16:01 |
|
תודה על הסבר, רציתי לדעת מהבחינה אם הבצפר עוזר להתקבל ואם הוא באמת נותן כלים?
אני הולך ללמוד באוניברסיטה הפתוחה, כך שיוכל ללמוד בימי שישי ולנסות לעשות ביום זה את המבחן. שישי עובדים?
האם כדי להזכיר שאני הולך
ללמוד באוניברסיטה הפתוחה?
|
|
|
|
|
•
|
|
|
May 06, 2015 | 12:18 |
|
כאמור, הדבר הכי חשוב אלה הן השעות. הבעיה היא, שחוץ ממך יש עוד הרבה מועמדים שמעוניינים בעבודה. זה אומר שיש לא מעט בוגרי אוניברסיטה/מכללות מובילות שיחפשו עבודה במקביל אליך. רק נשמע הגיוני שהמגייס יעדיף לשכור לעבודה בוגר תואר ולא מי שטרם החל את לימודיו.
ממליצה לך למצוא עבודה שמתאימה לסטטוס שלך כסטודנט, ורק בסיום הלימודים, או לקראת סיומם לפחות לחפש עבודה במשרד פרסום.
הבצפר אגב כן עוזר לבוגרים שלו למצוא עבודה. מן הסתם לא לכולם, אבל לחלק.
בהצלחה
|
|
|
|
|
|
|
|
מקרא:
ללא תוכן °
הודעה חדשה
|
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
|
|
|